Projektowanie wizytówek

Te wielofunkcyjne narzędzia biznesowe spełniają wiele podstawowych potrzeb profesjonalistów: reklamy, rozpoznawalność marki, wezwanie do działania i oczywiście dane kontaktowe. Odpowiednio zaprojektowane, te kieszonkowe billboardy mogą pozostawiać niezatarte wrażenia i tworzyć przez całe życie klientów przechodzących nieznajomych.

 

Projektowanie wizytówek – 6 ważnych kroków

Wybierz kształt

Jeśli już zdecydowałeś się na tradycyjną prostokątną wizytówkę, możesz przejść do następnego kroku. Możesz jednak pomyśleć o czymś zupełnie innym.

Ponieważ techniki drukowania stają się coraz bardziej zaawansowane i niedrogie, specjaliści mają więcej możliwości poznawania alternatywnych kształtów. Technika druku wykrojników pozwala wyciąć dowolny kształt, który chcesz i nadal drukować luzem. Ale jeśli naprawdę chcesz być zabawny lub wyróżniać się, możesz użyć praktycznie dowolnego kształtu: maskotki zwierząt, kontury sprzedawanych produktów lub kształt, który jest całkowicie oryginalny. Możesz nawet zbudować cały motyw swojej wizytówki na podstawie inteligentnego cięcia. To, czy używać kreatywnych kształtów, zależy od obrazu, który chcesz przekazać. Specjalne kształty sprawiają, że wydajesz się bardziej zabawny i pomagasz zrobić wrażenie, ale może to mieć negatywny wpływ na bardziej formalny przemysł. Będziesz także chciał pamiętać o logistyce, na przykład o tym, jak karta pasuje do portfela.

Wybierz swój rozmiar

Następną decyzją jest wielkość karty. Zależy to głównie od kraju , więc to dobre miejsce na rozpoczęcie. Nawet jeśli masz zamiar się wyróżniać, musisz wiedzieć, co robią inni, aby przeciwdziałać temu. W Polsce mamy 2 normy:

  • 3.346 × 2.165 cala (85 × 55 mm)
  •  3,54 × 2,165 cala (90 × 55 mm)

Logo i grafika

Teraz rozpoczynamy kreślenie wizualnych elementów twojego projektu wizytówki, przede wszystkim logo. Twoje logo powinno znajdować się w centrum uwagi Twojej wizytówki, chociaż czasami mogą się przydać inne grafiki i grafika dodatkowa.

Przy projektowaniu wizytówek masz dwie strony do swojej dyspozycji. Jedna technika polega na poświęceniu jednej strony wizytówki wyłącznie na logo, podczas gdy druga strona prezentuje dane kontaktowe tej osoby. Jednak dobrze jest mieć logo po obu stronach, więc często zobaczysz mniejsze, nietypowe logo na stronie z danymi kontaktowymi.

Jest to tylko jedna z wielu strategii, więc możesz eksperymentować z umieszczaniem logo, dopóki nie znajdziesz takiego dla swoich upodobań.

Dodaj niezbędny tekst

To, co Twoja wizytówka faktycznie mówi, zależy od Ciebie. Wolni strzelcy pracujący w domu mogą nie potrzebować adresu pocztowego, a profesje, które konsultują się twarzą w twarz, wymagają tego. A może to strategiczny wybór, na przykład przyciągnięcie uwagi do imponujących mediów społecznościowych. Chodzi o to, że różni ludzie korzystają z różnych tekstów na swoich wizytówkach.

Wybierz swoją typografię

Gdy już wiesz, co chcesz powiedzieć, możesz wybrać, jak to wygląda. Podczas gdy typografia jest zawsze ważna, jest szczególnie ważna w przypadku wizytówek, ponieważ tekst jest całkowicie czytelny i zajmuje tylko niewielką przestrzeń. Dlatego projektowanie wizytówek zawsze powierzaj profesjonalistą.

Data wpisu 14.08.2018r. Poznań.

 

Jeżeli jesteś zainteresowany stworzeniem profesjonalnej wizytówki lub unikalnym projektem wizytówki dla swojej firmy, koniecznie sprawdź naszą ofertę lub najlepiej skontaktuj się z nami!

 

Tagi:

projektowanie wizytówek Poznań, Tworzenie wizytówek Poznań

Top